Међународни сајам хране, пића и опреме је регионална смотра прехрамбених производа намењених тржишту, припремљених по традиционалним рецептима, на традиционални начин. Реч је о националним специјалитетима, производима карактеристичним за ужа географска подручја, најчешће ручне израде и од органски гајених сировина.

Манифестација афирмише традиционалне производе као прворазредне тржишне и извозне артикле, који треба да постану и незаобилазни елемент туристичке понуде. Ради се о производима са заштићеним географским пореклом или онима чија се заштита препоручује.

Циљ је утемељење робне марке етно производа, односно брендирање традиционалних производа.

Сајам етно хране и пића

Београдски сајам – Покретач привредних дешавања

Традиција дужа од седам деценија, дух модерног времена и опредељење да увек буде у жижи привредних дешавања, учинили су Београдски сајам највећом и најуспешнијом сајамском институцијом у Србији и југоисточној Европи. Посредством својих манифестација Београдски сајам је у Београд и Србију „довео“ небројено много светских произвођача из различитих области и привредних грана, представио низ најактуелнијих технологија и производа врхунског квалитета, а нису реткост ни светске премијере.

Врхунски начин организовања приредби и ниво услуга које пружа омогућили су бројним манифестацијама да буду примљене у различите угледне светске организације и асоцијације. Знак Међународне уније сајмова – UFI, носи шест великих манифестација – сајмови грађевинарства, технике, намештаја, књига, туризма и енергетике. Сајам аутомобила члан је Међународне организације произвођача аутомобила – OICA.

Поред тога што припада Асоцијацији сајмова југоисточне Европе (EASE), Београдски сајам је и члан Централноевропске асоцијације сајмова (CEFA).

Не треба заборавити ни да је Београдски сајам последњих година модернизовао већину хала, а да је и читав отворени простор потпуно преуређен и претворен у савремено и пријатно „место сусретања“, што је и мото ове куће. Веома важна „инвестиција“ Београдског сајма је стварање и неговање партнерских односа са излагачима и посетиоцима. Ово је трајна орјентација, јер је став читавог колектива да успешан бизнис чине и стварају људи, што значи да су у основи сваког доброг посла сарадња и поверење.